Klantenservice/Problemen met het artikel

Problemen met artikel



Algemene vragen
Neem voor algemene vragen contact met ons op, liefst per e-mail.


Technische vragen
Voor technische vragen kunt u het beste contact opnemen met de fabrikant. De meeste fabrikanten hebben een consumenten support desk waar ze uw vragen of problemen kunnen behandelen.
Voor Onyx Boox kunt u ook terecht bij ons of uw vraag stellen aan Onyx via de helpdesk. U kunt ook deelnemen aan de Boox community of Facebook group


Retourneren
Waarneer u het artikel wenst op te sturen wegens een defect dan kunt u contact met ons opnemen per e-mail.
Het is in geen geval de bedoeling dat u het artikel zonder voorafgaande instructies naar ons opstuurt. Dit werkt vertragend en kosten verhogend. In de meeste gevallen ontvangt u instructies en een RMA nummer die u bij verzending dient te vermelden.


Reparatie
Reparatie neemt doorgaans, afhankelijk van het probleem enkele weken in beslag. Als uw defect niet binnen de garantie voorwaarden valt, krijgt u altijd vooraf een opgave van de kosten.